Hoe vaak ontvang jij per e-mail een nieuwsbrief? En weet jij hoeveel abonnementen jij met jouw e-mailadres hebt afgesloten? Volgens […]
Blog
UTM-codes eenvoudig uitgelegd: krijg inzicht in de herkomst van je websitebezoeker
Werk je met (online) kanalen en verwijs je daarbij naar een website? Dan is kennis over UTM-codes onmisbaar. Het helpt […]
Apple’s Mail Privacy Protection: Wat het is en wat het betekent voor e-mailmarketeers
Afgelopen maand, juni 2021, blies Apple het hoog van de toren: “Apple advances its privacy leadership with iOS 15, iPadOS […]
E-mailmarketing: waarom de perfecte button niet bestaat
Vandaag een keer een wat technischer artikel over het coderen van de perfecte button voor in je e-mail templates. Zoals […]
8 grote Nederlandse ESP’s (E-mail Service Providers) op een rijtje
Op 23 maart j.l. heeft een toezichthouder uit het Duitse Beieren besloten dat ESP (E-mail Service Provider) MailChimp in overtreding […]
Kennis- of informatieoverdracht als conversiedoelstelling op je website
Kennis- of informatieoverdracht klinkt een beetje stoffig. Maar ook in het moderne online marketing gebied vind je dit terug als […]
E-mailmarketing statistieken: welke KPI’s meet je en hoe gebruik je ze?
Wanneer je eenmaal de basis van e-mailmarketing onder de knie hebt, wil je jouw verzonden e-mailcampagnes gaan optimaliseren. Hoe meer […]
Gender en seksualiteit: diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer
Op 15 juli heb ik de course Gender & Sexuality: Diversity and Inclusion in the Workplace bij de Universiteit van […]
E-mailmarketing: Achtergrondafbeeldingen in je e-mailtemplate
Met de uitstraling van jouw e-mail wil je zorgen voor herkenbaarheid bij jouw ontvanger. De ontvanger van jouw e-mail moet […]